Wyjazdy Integracyjne do Japonii

Jest pewien kraj z silną tradycją

W którym miasta zadziwiają tym co nowe.

 

Oraz urzekają tym co stare.

 

Kraj o pięknej naturze.

 

Pozwól nam pokazać Ci ten niezwykły kraj.

 

Japonia w pigułce

  • Liczba mieszkańców? Liczba mieszkańców: ok. 125 mln mieszkańców, z czego 38 mln mieszka w Tokio i okolicach.
  • Kiedy najlepiej jechać? Cały rok. Każda pora roku oferuje coś innego. Naszym zdaniem wiosna i jesień zasługują na największą uwagę.
  • Atuty: przyjaźni ludzie, bogata historia i tradycja, wspaniałe jedzenie, wiele wyjątkowych atracji, piękna natura

Hawana

Samuraj podczas wyjazdu integracyjnego w Japonii

Samuraj, który jest doskonałym tematem przewodnim jednego z dni eventu w Japonii.

Zamek Osaka jako punkt wyjazdu firmowego do Japonii

Zamek Osaka

Więcej o Japonii

Japonia to kraj gdzie nowoczesność spotyka się z tradycją! Te z reguły niespójne kwestie, w przypadku Kraju Kwitnącej Wiśni harmonijnie wzajemnie się uzupełniają sprawiając, iż kraj ten jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Z jednej strony kulturowa stolica kraju – Kioto ze szkołami samurajów, tradycyjnymi domostwami, gdzie można przyjrzeć się sztuce kaligrafii lub uczestniczyć w ceremonii parzenia herbaty, zobaczyć ochaya – „domy spotkań” gejsz, a nawet uczestniczyć w treningu kendo lub sumo. Z drugiej zaś stolica Japonii – Tokyo z Centrum Innowacji i Technologii Miraikan, gdzie możemy zobaczyć słynnego robota Hondy, hotele kapsułowe, dzielnica Harajuku – mekka wielbicieli Cosplay, gigantyczne salony gier wideo i Shinjuku – najruchliwsza stacja metra na świecie. Dopełnieniem wyjazdu do Kraju Kwitnącej Wiśni może być również udział w wyprawie najlepszego w kraju i wiele lat tam mieszkającego specjalisty w dziedzinie japonistyki, kogo – przekonacie się Państwo wysyłając do nas zapytanie na realizację właśnie tam swojego wyjazdu firmowego!

Jak może wyglądać Twój wyjazd?

Japonia to połączenie nowoczesności oraz rozwiniętej techniki z kultywowaniem i przywiązaniem do starych tradycji. Możemy dzięki temu zaprojektować wyjazd w których znajdą się elementy fascynującej historii pełnej samuraji i gejszy w starych dzielnicach mniejszych miast oraz najnowsze nowinki techniczne w nowoczesnych dzielnicach Tokio. 

Noc z gejszami.

Gejsze to kobiety artystki. Absolutnie nie są jak się mylnie przyjęło na zachodzie prostytutkami. Żeby zostać gejszą potrzeba dobrej edukacji, wielu lat nauki tańca, śpiewu i gry na instrumentach. Gejsze znają się na parzeniu herbaty i wiedzą ja umilić towarzystwem swym wieczór podczas dobrej kolacji. Są mistrzyniami gestykulacji, budowania atmosfery, sprawiania, że goście którym towarzyszą bawią się doskonale. 

Ryokan Experience.

Zakwaterowanie w tradycyjnym japońskim hotelu to nie tylko zwyczajny nocleg, ale cały związany z tym rytuał. Na początku goście dostają tradycyjne japońskie stroje do ubrania, następnie mogą udać się do gorących źródeł, z których słyną tego typu obiekty. Dzień zaś kończy się tradycyjną kolacją podawaną do pokoju lub przestrzeni wspólnej, oczywiście zasiadamy przy typowo-japońskich meblach czyli niemal na podłodze przy niskich stołach. Na posiłek składa się wiele małych porcyjek lokalnych potraw. Spać możemy natomiast na zwyczajnych łóżkach lub japońskich matach tatami przez co na własnej skórze jeszcze bardziej poczujemy klimat Kraju Kwitnącej Wiśni.

Czy wiedziałeś, że...?

  • Japonia to jeden z najbezpieczniejszych krajów świata. Przestępstwa z użyciem broni palnej są tu tak rzadkie jak deszcz na Saharze. Można nie przypinać roweru (testowaliśmy sami), czy ponoć nawet zostawić portfel na stacji metra, wrócić po dwóch godzinach i dalej go tam zastać w nie naruszonym stanie (tego nie testowaliśmy).
  • Japończycy mają więcej zwierząt domowych, niż dzieci. Są również jednym z najdłużej żyjących nacji z kiludziesięcioma tysiącami stulatków.
  • Działający od 705 r. Nishiyama Onsen Keiunkan to najstarszy wciąż działający hotel na świecie. Przez 1314 lat prowadziło go 52 generacje jednej rodziny!​
  • Japończycy używają więcej papieru na komiksy, niż w toalecie. Tutejsze nowoczesne sedesy doskonale wyręczają papier kilkoma rodzajami ciepłych strumieni, a także suszą i nieraz perfumują. Musimy przyznać, że jesteśmy wielkimi fanami tutejszych toalet - łatwo się do nich człowiek przyzwyczaja.
  • Japońskie pociągi przyjeżdżają najpunktualniej na świecie. Średnie spóźnienie wynosi zaledwie 18 sekund.
  • Kongō Gumi (578 r. - 2006 r.) było najstarszą wciąż działającą firmą świata. Świadczyło nieprzerwalnie usługi budowlane przez imponujące 1428 lat!
  • Japończycy jedzą kilkanaście milionów ton ryb rocznie oraz są największych importerem owoców morza. Może tak bogata w ryby i owoce morza dieta to sekret ich długowieczności?
  • W Japonii stoi ponad 5 500 000 maszyn vendingowych (jedna na 23 mieszkańców!). Najczęściej spotkamy te z napojami, lecz można w nich kupić niemal wszystko. Od picia i jedzenia po książki, okulary do czytania, czy... żywe kraby.
  • Najdroższy tuńczyk sprzedany w słynnym markecie w Tokio kosztował równowartość 11 780 000 PLN, co przy jego wadze 278 kg, daje oszałamiającą cenę 42 374 PLN za kg! Japończycy lubią dobrze zjeść, a my wiemy gdzie serwują najlepsze w Tokio sushi, które kosztuje nieco taniej.
Japonia na wyjazd firmowy.
Wyjazdy integracyjne do Japonii.

Dōtonbori to jedną najbardziej popularnych miejsc w Osace. Kiedyś mieściły się tu teatry, dziś jest to centrum życia nocnego i restauracji. O uwagę spacerujących wzdłuż kanału przechodniów rywalizują kolorowe billboardy, instalacje i projekcje wideo. Jak w każdym japońskim mieście jest tu bezpiecznie.

Japonia zadziwia na każdym kroku! Czasem pełna tradycji, zhierarchizowana, a czasem potrafiąca nawet zaszokować odwiedzających ją przybyszów. Kontrasty znajdziemy tu na ulicy, wewnątrz tokijskich cafe, a czasem podczas posiłki. Zdziwienie będzie towarzyszysz na każdym kroku. To na pewno nie jest nudny kraj!

SKONTAKTUJ SIĘ

Travel Consulting Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 42
03-938 Warszawa
+48 22 672 56 60

Wpis do Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 1823

Travel Consulting

Michał Supieta

Incentive Manager
+48 722 236 197
michal.supieta@trco.pl

Travel Consulting

Jakub Puchajda

CEO
+48 512 086 665
jakub.puchajda@trco.pl

Sprawdź co u nas na

Copyright © 2018 Travel Consulting Sp. z o.o.. Wszelkie prawa zastrzeżone.