Akademia Wizerunku Lidera

Położone na północy Włoch Jezioro Garda oraz jego bliska okolica charakteryzuję się ogromnym pięknem. Znajdziemy tutaj malownicze miasteczka, renesansowe posiadłości, średniowieczne twierdze, porośnięte winoroślami wzgórza oraz niezliczone gaje oliwne. Region ten to także smaczna włoska kuchnia i wyborne wino z okolic Bardolino. Znajduje się tutaj także owiana romantyczną historii fatalnej miłości z konfliktem Capuleti i Montecchi – Werona oraz światowa stolica stylu i mody – Mediolan. Kiedy dodamy do tego jeszcze intensywne, włoskie słońce – to wszystko sprawia, iż miejsce to jest idealnym plenerem Akademii Wizerunku Lidera! Większość modeli przywództwa zakłada, że jedną z podstawowych metod wpływu lidera na zespół jest osobisty wzorzec (charakterystyczny wizerunek), czyli to, jak lider jest postrzegany i oceniany przez siebie i podwładnych.

To szkolenie daje uczestnikom olbrzymie pole do zbudowania wizerunku lidera biznesowego. Za pomocą tego szkolenia odkrywamy, modyfikujemy, wykorzystujemy i stosujemy zasady związane z dress code, które powinny charakteryzować tę grupę zawodową. Pracujemy także nad praktycznym zastosowaniem zdobytych umiejętności w odniesieniu do pełnego spektrum kompetencji menadżerskich oraz umiejętności przywódczych jakimi powinien charakteryzować się lider.

.

Na początku uczestnicy poznają ogólne zasady zarządzania wizerunkiem. Doboru odpowiedniego stroju do określonych wymogów biznesowych czy okazji, typu sylwetki czy kolorystycznego. Dowiadują się jak poprawnie wiązać krawat (i na ile sposobów można to zrobić), muszkę, układać poszetkę, wiązać apaszkę, szal. Definiują przy pomocy trenera własny styl, z uwzględnieniem takich elementów jak: włosy, makijaż, paznokcie, zapach. Później wprowadzani są w arkana psychologii koloru i ubioru, a także komunikacji niewerbalnej. Następnie dowiadują się jak wiedzę tą możemy przekuć w praktykę biznesową, aby wykorzystać ją podczas prowadzenia prezentacji, wystąpień publicznych czy negocjacji handlowych. Szkolenie to, może zostać przeprowadzone w kilku wersjach. Wszystkie panele szkoleniowe możemy zamknąć w ramach dwóch dni i zakończyć testem/prezentacją drugiego wieczoru. Możliwe jest jednak rozłożenie aktywności na trzy lub cztery kolejne dni i połączenie szkolenia ze szkoleniem praktycznym w terenie, wzbogaconym o sesję zakupową, wizytę w pracowni krawieckiej, oficjalną kolację połączoną z wprowadzaniem zasad dotyczących autoprezentacji oraz skutecznej negocjacji w praktyce, z wykorzystaniem wizerunku po metamorfozie.

Justyna Qunio- autor programu

Ekspert ds. kreowania wizerunku oraz personal brandingu. Współpracuje z uczelniami wyższymi w Warszawie m.in. SWPS, SGGW oraz z międzynarodowymi korporacjami i instytucjami m.in. Play, PKO BP, Hewlett Packard, Gardner Aerospace, Aschland. Realizuje szkolenia na zlecenie m.in. NBP i dziennika “Rzeczpospolita”.

Przeczytaj więcej o Justynie

Travel Consulting Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 42
03-938 Warszawa
+48 22 672 56 60

Wpis do Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 1823
Michała Supieta Travel Consulting

Michał Supieta

Incentive Manager
+48 722 236 197
michal.supieta@trco.pl