Wytropmy Agenta

Lizbona od zawsze była miejscem, gdzie można było natknąć się na agentów różnych wywiadów. To właśnie w Portugalii, na podstawie własnych doświadczeń Ian Fleming wymyślił postać Jamesa Bonda. Przygodę rozpoczynamy losowaniem kopert przez uczestników. W większości z nich znajduje się kartka o treści :”Wspieraj działania grupy, działaj w zgodzie ze sobą przy pełnym zaangażowaniu”. W jednej kopercie znajduje się kartka z instrukcją: „Sabotuj działania grupy, działaj dyskretnie, aczkolwiek skutecznie”. Od tej pory uczestnicy mają przed sobą dwa zadania. Po pierwsze muszą zmierzyć się z wyzwaniami przygotowanymi dla nich przez organizatorów. Jednocześnie uczestnicy muszą ciągle być czujni i śledzić nawzajem swoje poczynania, w celu wykrycia kto w ich zespole jest agentem. A to wszystko zostaje osadzone w realiach tajemniczej stolicy Portugalii: pośród barokowych rezydencji, monumentalnych katedr czy jej portowej dzielnicy Alfamą, z której dobiegają dźwięki nostalgicznego fado. Gra Agent to nie tylko wartości dla pracowników i organizacji, ale również odkrywanie uroku miejsca, w którym się znajdujemy z zupełnie inny sposób.

.

Gra Agent może zostać przeprowadzona w kilku wersjach i w dowolnym miejscu na ziemi – scenariusz dostosowujemy do konkretnego miejsca. Przykładowo wszystkie zadania mogą zostać zamknięte w ramach jednego dnia, a rozstrzygnięcie nastąpić jeszcze tego samego wieczoru. Możliwe jest jednak rozłożenie aktywności na dwa, lub trzy kolejne dni i połączenie dekonspiracji agenta z wielkim finałem wyjazdu. Scenariusz dostosowujemy do miejsca, tak aby uczestnicy poprzez zabawę poznawali również kulturę i historię regionu.

Korzyści dla pracownika

  • Poznanie swoich mocnych stron i potencjalnych obszarów do rozwoju
  • Budowanie lepszych, satysfakcjonujących relacji z innymi
  • Trening kreatywnego myślenia
  • Zwiększenie efektywnej komunikacji z innymi ludźmi
  • Dobra zabawa

Korzyści dla organizacji

  • Poprawienie komunikacji w zespole
  • Zmniejszenie ilości wewnętrznych konfliktów
  • Podkreślenie skuteczności otwartej komunikacji w opozycji do wychodzenia z utartych założeń i działania z poziomu nawyków
  • Wzmocnienie współpracy między poszczególnymi działami

Korzyści wspólne

  • Zwiększenie poczucia odpowiedzialności pracowników
  • Wzmocnienie zachowań proaktywnych
  • Poprawa atmosfery z miejscu pracy

Piotr Cielecki - autor programu

W swojej pracy korzysta z najnowszych ustaleń psychologii pozytywnej, behawioralnej, oraz psychocybernetyki. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Certyfikowany coach ICC, absolwent filozofii, oraz psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, który ukończył z wyróżnieniem.

Przeczytaj więcej o Piotrze

Travel Consulting Sp. z o.o.
ul. Zwycięzców 42
03-938 Warszawa
+48 22 672 56 60

Wpis do Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 1823
Michała Supieta Travel Consulting

Michał Supieta

Incentive Manager
+48 722 236 197
michal.supieta@trco.pl